zaterdag 11 februari 2012

Winterpret!

Ik heb een soort haat-liefde verhouding met de winter. In principe vind ik de kou en gladheid verschrikkelijk, maar toch vond ik het ergens ook wel erg leuk dat het ging sneeuwen vorige week! Al is het wel een beetje laat, we waren tenslotte al met het voorjaar begonnen.

Vooral voor de kinderen is het natuurlijk geweldig! Afgelopen dagen zijn we dan ook veel buiten geweest. We hebben sleetje gereden en we hebben geprobeerd om een sneeuwpop te maken, helaas lukte dat niet zo goed met die poedersneeuw.


Nu is de sneeuw al zo goed als weg, maar we kunnen nog schaatsen! De meiden vinden het hartstikke leuk, papa gelukkig ook. Ik vind het wat minder...durf niet meer te schaatsen, ben bang dat ik val en wat breek. Aan koude voeten heb ik echt een hekel, maar gelukkig heb ik dit jaar snowboots gekocht!
Was al bang dat ik ze deze winter niet aan zou kunnen... haha

Afgelopen week is er al heel wat geschaatst. Deze foto's zijn gemaakt op de Bosbaan in Okkenbroek. Liz oefent nog op ijzers en met een stoel. Isa schaats al aardig goed en als Liz even geen zin meer heeft, duwt Isa haar met stoel en al :).
Morgen gaan we nog 1 keer schaatsen en dan mag het voorjaar komen hoor!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten