dinsdag 5 november 2013

24 uur in een dag

Ik ben het type die vindt dat een dag te weinig uren heeft.
Alles wil ik altijd meemaken en doen, waardoor ik niet altijd aan de dingen toekom die ik graag wil doen. Ik heb in mijn hoofd altijd een soort planning van de dag.
Uiteraard komt hier altijd iets tussen of lopen de dingen anders dan gepland, waardoor ik wéér tijd te kort kom.

Ik ben altijd aan het rennen en vliegen, moet op het laatste moment altijd nog van alles doen. Zo kom ik vaak 5 minuten voor sluitingstijd bij het postkantoor aan met mijn pakketten (die uiteraard dezelfde dag nog mee moeten).

Als de meisjes op bed liggen, ga ik vaak nog aan de slag met de webwinkel. Bestellingen inpakken, lampenkapjes pimpen, administratie doen of met de site bezig.
Ook op de avonden vliegt de tijd voorbij en voor ik het weet, is het weer bijna 12 uur 's nachts en bedenk ik me dat ik beter naar bed kan gaan, omdat de volgende dag de wekker weer om 7 uur gaat en er weer een ren en vlieg-dag op me staat te wachten...

Soms, heel soms, lijkt het me zo handig om er 2 (of meer ;)) van mezelf te hebben...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten