zaterdag 14 december 2013

Feestje :)

 
Op 1 oktober 2008 zette ik de eerste handgemaakte artikelen online, eigenlijk meer voor mezelf en voor mijn directe omgeving. Het stond op een gratis site waar ik niet meer dan 500 foto's op kon zetten, maar dat was voor dat moment ook prima.
 
Heel langzaam kwamen er enkele bestellingen binnen, ook van mensen die ik niet kende. Geweldig, dat gevoel zal ik nooit meer vergeten. Vol trots en met veel liefde maakte ik de producten, pakte ze mooi in en verstuurde het. De reacties waren positief en langzaam groeide Mini & Maxi van klein naar iets groter :).
 
 
1 januari 2009 heb ik me officieel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Apeldoorn en ben ik overgestapt naar een professionele versie van de webwinkel, zonder reclame van andere bedrijven en voldoende ruimte om al mijn foto's en artikelen te plaatsen.
Nu 5 jaar later kan ik met trots op de afgelopen jaren terugkijken. Ik heb steeds meer handgemaakte artikelen laten vallen, dat kan qua tijd niet meer.
Daarvoor in de plaats koop ik nu ook artikelen in. Ik blijf hierbij dicht bij mezelf, koop eigenlijk vrijwel alleen wat ik zelf mooi vindt en/of zelf ook zou kopen.

 

Om dit jubileum te vieren met jullie, geef ik een korting van 10% op het hele assortiment met de code feest5jaar.
Bij besteding vanaf €25,-* ontvang je ook nog eens een leuke kadotas met daarin een kadootje van Mini & Maxi en verschillende collega webwinkels.

Bestel je voor meer dan €50,-*? Dan ontvang je ook nog eens de leuke kaartenhouder "Cupcake".

 
* minimale besteding voor de kadotas is €25,- excl. verzendkosten
* de kaartenhouder Cupcake is beperkt voorradig en hiervoor geldt op=op

* De actie loopt zolang de voorraad strekt en uiterlijk tot en met 5 januari 2014
 
Deze geweldige taart is gemaakt door Jacquelien van De Taart Dame in Apeldoorn. Ik had hier een taart gewonnen en heb Jacquelien gevraagt deze naar eigen inzicht te maken ter ere van mijn 5 jarig jubileum.  Ik vind de taart helemaal in stijl van Mini & Maxi, mijn complimenten.
De taart is ook nog eens superlekker! Kijk eens op haar site en informeer naar de mogelijkheden.
 
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten